המבט המבויש שלו אמר הכל… "כן… " ( דמיינו כן כזה של חוסר סבלנות למי יש כוח לשיחות האלו עכשיו)
"הם כל הזמן גונחים לידינו…" (הוא התכוון לחבר'ה שנתיים מעליו שנמצאים איתו ביחד במסגרת החינוכית).
ואז שתיקה
ואז "אני לא מבין – זה רע? כאילו זה סימן למשהו לא טוב?"
מה שהם עושים או הגניחות עצמן? אני שואלת אותו חצי צוחקת
הוא מבויש ונבוך – גם וגם. הוא אומר
גניחה זה קול שיכול להביע הנאה או כאב. זה יכול להביע משהו נעים או לא נעים שנגרם מכל מיני דברים. אבל כשילדים עושים את זה הם בטח מתכוונים להנאה ממין. ויכול להיות שזה לא נעים לך כשעושים את זה לידך.
זה סתם. זה מצחיק – הוא אומר לי.
טוב. אבל מותר לך שזה לא יהיה לך נעים ואז אתה יכול להגיד להם להפסיק או להתרחק משם.
לא באמת תכננתי לאן להמשיך מכאן. אז שתקנו.
"הנאה היא מ….סקס?" הוא שואל בלי להסתכל לנו בעיניים.
וזה הרגיש לי שהוא נהנה להגיד את המילה הזאת לידנו… קצת בהתרסה, קצת בסקרנות
זה הצחיק אותי. "כן, גם. אבל לא רק".
הוא סיים את הביצה בשקט ואמר שאני מביכה אותו.
אז צחקנו קצת ביחד
ופתאום המבוכה הרגישה קצת פחות מסובכת
"זה מהפורנו…אני יודע" הוא אומר
ואז צחקנו עוד קצת. כי הוא אמר פורנו וזה היה כה חמוד וכה מביך ביחד.
ובזמן שאבא שלו מלטף אותו בצוואר הוא שאל – מה הקטע שלהם לעשות את זה?
אז אמרתי שאני לא יודעת.
ואולי זה פשוט קטע כזה של ילדים לחקות דברים של מבוגרים כי הם שמים לב שזה מביך ומפעיל את כולם מסביבם. וזה נחמד כשאתה ילד להפעיל את כל מי שסביבך.
וגם אולי הם סקרנים ובמקום לשאול באופן ישיר הם עושים את החיקויים האלו -כדי שניתן להם הסבר
ואולי…אולי זה פשוט מצחיק אותם ונחמד להם ואין לזה ממש סיבה ממשית.
ואולי הם מוצפים מכל מה שהם רואים וזאת קצת דרך לשחרר.
"טוב" הוא סיכם " לי זה לא מזיז בכל מקרה. שתדעו"
והלך.
7 דקות שיחה בסה"כ.
בסוף ארוחת הערב
זה הכל.
רוצה לקבל רעיונות נוספים לחינוך מיני בכיתה או בבית? אני מזמינה אותך להכנס למערכי הפעילות שלי